Global System facebook Global System twitter
Jesteś tutaj:  Strona główna   /   Produkty   /   Systemy przeładunkowe

Rampy przeładunkowe Białystok

Systemy przeładunkowe

Systemy przeładunkowe to urządzenia z zakresu techniki przeładunkowej służące do rozwiązywaniu rozładunku w centrach logistycznych, magazynach, obiektach handlowych w sposób nowoczesny i profesjonalny. Urządzenia te muszą ze sobą współgrać oraz realizować ściśle określone zadania.

Rampy przeładunkowe

Rampy przeładunkowe - hydrauliczne

Rampy przeładunkowe z hydrauliczną wargą na zawiasie

Elektro – hydrauliczne rampy przeładunkowe z wargą na zawiasie zostały zaprojektowane i wyprodukowane, aby sprostać wymaganiom intensywnego załadunku i rozładunku, zapewniając wysoką wydajność w połączeniu z niskimi kosztami eksploatacji.

Tego typu platforma jest obsługiwana przy pomocy tylko jednego przycisku. Przytrzymując wciśnięty przycisk, platforma podniesie się z „pozycji spoczynku”, do osiągnięcia najwyższego punktu podniesienia, w którym wychyli się warga. Po zwolnieniu przycisku platforma i warga opadnie do poziomu podłogi pojazdu.

Rampa przeładunkowa z wargą na zawiasie

Rampa przeładunkowa z wargą na zawiasie

Po zakończeniu procesu załadunku i rozładunku, rampa przeładunkowa może ponownie powrócić do „pozycji spoczynku”, poprzez ciągłe naciskanie przycisku „powrót”.

Rampy przeładunkowe Global System są bardzo wytrzymałe i niezawodne, wyposażone w 2 siłowniki platformy i 1 siłownik wargi. Konstrukcja samoczyszczącego się zawiasu zapobiega gromadzeniu się brudu na zawiasie.

Udźwig rampy przeładunkowej z hydrauliczną wargą na zawiasie waha się od 60kN do 100kN. Rampy te występują w wielu wariantach wyposażenia dodatkowego i typach montażu.

Szeroka gama ramp przeładunkowych zgodnych z normą EN 1398 do różnych konstrukcji gniazd.

Wymiary i zakres pracy ramp przeładunkowych z wargą na zawiasie
Długość platformy Wysokość zabudowy Zakres pracy
2000 600 + 415        -/- 290
2500 600 + 370        -/- 280
3000 600 + 355        -/- 275
3500 600 + 315        -/- 270
4000 600 + 295        -/- 265
4500 900 + 355        -/- 600
5000 900 + 347        -/- 600
Szerokość platformy: 2000 lub 2250 mm
Wymiary w mm

 

Rampa przeładunkowa z hydraulicznie wysuwaną wargą

Rampa przeładunkowa z hydraulicznie wysuwaną wargą

Rampy przeładunkowe z hydraulicznie wysuwaną wargą

Systemy przeładunkowe: Rampy przeładunkowe tego typu zapewniają nieskończoną ilość pozycji wysuwanej wargi w stosunku do poziomu naczepy ciężarówki. Zostały zaprojektowane i skonstruowane, aby sprostać wymaganiom intensywnego załadunku i wyładunku. Pozwalają one również na uzyskanie wysokiej wydajności w połączeniu z niskimi kosztami eksploatacji.

Obsługa przycisku nr 4 w panelu sterowania „auto – powrót” jest bardzo łatwa w obsłudze. Przy naciśnięciu i przytrzymaniu przycisku „podnieś”, rampa uniesie się z „pozycji spoczynku” do osiągnięcia właściwej wysokości załadunkowej. Przyciski „warga wysuw” i „warga powrót” oznaczają, że warga nasunie się na skrzynię ładunkową, do momentu uzyskania wymaganej podpory. Po zwolnieniu przycisku, platforma i warga automatycznie opadną do poziomu załadunkowego pojazdu.

Rampy przeładunkowe z wysuwaną wargą są bardzo wytrzymałe i niezawodne, wyposażone w 2 siłowniki platformy i 1 siłownik wargi. Udźwig rampy przeładunkowej waha się od 60kN do 100kN, rampy te występują w wielu wariantach wyposażenia dodatkowego i typach montażu.

Wymiary i zakres pracy ramp przeładunkowych z wysuwaną wargą

    Warga 500mm Warga 1000mm (*)
Długość platformy Wysokość zabudowy Zakres pracy Zakres pracy
2000 700 + 270        -/- 290 -        -
2500 700 + 330        -/- 280 + 395        -/- 465
3000 700 + 395        -/- 275 + 455        -/- 435
3500 700 + 375        -/- 270 + 435        -/- 405
4000 700 + 350        -/- 265 + 400        -/- 385
4500 1000 + 400        -/- 600 + 450        -/- 700
5000 1000 + 400        -/- 600 + 450        -/- 700

Szerokość platformy: 2000 lub 2250 mm
Wymiary w mm* Opcja

KONSTRUKCJA GNIAZD (pit-ów)

Global System oferuje szeroką gamę konstrukcji gniazd (pit-ów) w podłożu budynku pasujących do ramp przeładunkowych z hydrauliczną wargą na zawiasie i wysuwaną.

Doki ISO i doki schodkowe.

Dzięki dokom ISO bramy przemysłowe zamykane od strony ramp przeładunkowych nie tracą energii. Dzięki dokom schodkowym drzwi przyczepy mogą być otwarte po zakończeniu dokowania, w celu uniknięcia kradzieży, doki schodkowe umożliwiają również dokowanie przyczep i kontenerów w nocy. W chłodniach i mroźniach zaleca się stosowanie kombinacji doków ISO i doków schodkowych, co umożliwia łatwość użycia i oszczędność energii. Z przyjemnością zapraszamy do skonsultowania i wyboru najlepszego dla Państwa rozwiązania.

Samonośna rama pomocnicza

Rampy przeładunkowe standardowo produkowane są z samonośną ramą pomocniczą, pasującą do otworów pit z podnoszeniem hydraulicznym. Nie jest przy tym wymagana żadna dodatkowa stalowa konstrukcja, zarówno przed gniazdem, jak i pod spodem przedniej belki rampy przeładunkowej. Rozwiązanie bez samonośnej ramy pomocniczej jest również ekonomiczne i dostępne dla wszystkich typów pit zamkniętych.

Pit 010

Dzięki samonośnej ramie pomocniczej rampa przeładunkowa jest umieszczona we wcześniej przygotowanym gnieździe. Rampa jest osadzana we wgłębieniu betonu za pomocą spawania do istniejących stalowych prętów zbrojenia. Pozostałe części należy wypełnić betonem.

Pit 020-030

Modele tych pit-ów wyposażone są w pośrednią podłogę betonową (pit 020) lub betonową półkę z tyłu gniazda (pit 030) - typowy typ montażu. Rama rampy przeładunkowej jest przyspawana do stalowej ramy gniazda. W takiej sytuacji rampa jest dostarczana w transporcie o niskiej wysokości, co pozwala na znaczące oszczędności w kosztach transportu sięgające 50%.

Pit System 010

Pit System 010

Pit System 020-030

Pit System 020-030

Pit System 040

Pit System 040

Pit System 060

Pit System 060

Pit System 070-075

Pit System 070-075

Pit System 080

Pit System 080

Pit 040

Rampa przeładunkowa podczas produkcji wyposażana jest w skrzynię do zabetonowania. Na miejscu rampa jest umieszczana na górze drewnianego deskowania (tymczasowego), po czym zostaje przyspawana do zbrojenia. Następnie wylewa się beton wokół ramy i usuwa deskowanie. Pit 040 oferowany przez Global System umożliwia obniżenie kosztów konstrukcji, a także pozwala ominąć skomplikowane i drogie deskowanie.

Pit 060

W tym typie montażu rampy przeładunkowej osadza się ją na wcześniej przygotowanym w procesie betonowania kątowniku ramy montażowej z zabetonowanymi stężeniami skośnymi. Rampa jest spawana to tego kątownika przy pomocy spawarki elektrycznej.

Pit 070/075/080

Samonośna rama pomocnicza ramp przeładunkowych z kotwami wokół ramy jest przeznaczona do prefabrykowanych systemów pitów. Rama pomocnicza jest również dostępna z regulowanymi śrubami z tyłu ramy (pit 070) lub wokół ramy (pit 075/080), co zapewnia osiągnięcie przez platformę rampy przeładunkowej poziomu zgodnego z poziomem podłogi magazynu.

Centrale sterujące

Nasze centrale sterujące kierują pracą ramp przeładunkowych, a także pneumatycznymi uszczelnieniami dokowymi, światłami, światłami ruchu, sensorami bram i blokadami kół, które pomagają zwiększyć bezpieczeństwo, a także oszczędzić energię poprzez np. dopuszczenie platformy do obsługi tylko w przypadku gdy pod kołami pojazdu zostaną umieszczone blokady kół.

Aluminiowa rampa przeładunkowa

Aluminiowa elektrohydrauliczna rampa przeładunkowa

Elektrohydrauliczne aluminiowe rampy przeładunkowe z wargą na zawiasie zostały zaprojektowane i wyprodukowane, aby sprostać wymaganiom intensywnego załadunku i rozładunku, zapewniając wysoką wydajność w połączeniu z niskimi kosztami eksploatacji.

- płyta z tłoczonego aluminium,

- nośność 6000 kg,

- antypoślizgowa  powierzchnia,

- warga na zawiasach 370mm,

- hydrauliczna jednostka napędowa aktywowana przez trójfazowy silnik.

   

Wymiary w mm
X Y Warga Zakres pracy +/- Waga (kg)
2000 2000 370 300 330
2000 2500 370 360 430
2200 3000 370 430 470

                                                           
 

 

 

Mini rampy przeładunkowe

Mini rampy przeładunkowe

Mini rampy przeładunkowe

Mini rampy przeładunkowe to perfekcyjne rozwiązanie dla sytuacji, gdzie występuje niewielka różnica pomiędzy poziomem magazynu, a poziomem ciężarówki. Mini rampy pozwalają na prawidłowe zaplanowanie wysokości doków do warunków floty ciężarowej. Mini rampy przeładunkowe mogą być umieszczone w gnieździe w podłożu lub na krawędzi doku z przodu otworu oraz wyposażone w odbój gumowy, w takim przypadku radzimy użyć uszczelnień dokowych o głębokości 900 mm.

Mini rampy przeładunkowe - cechy

Mini rampy przeładunkowe cechują się szybkim montażem, możliwością zainstalowania na rampach już istniejących w celu zastąpienia niebezpiecznych lub przestarzałych płyt pomostowych. Standardowe obciążenie znamionowe mini ramp przeładunkowych osiąga 60kN. Mini rampy mogą być łatwo obsługiwane przy pomocy stalowego drążka z uchwytem służącym do unoszenia wargi. Mini rampy produkowane są zgodnie z wytycznymi normy EN1398.

Mini Rampa

Mini Rampa

Wymiary i zakres pracy mini ramp przeładunkowych

Długość całkowita

720

Długość platformy

350

Wysokość zabudowy

430

Zakres pracy

+ 100        -/- 100

Szerokość platformy: 1250, 1750, 2000 lub 2250 mm Wymiary w mm

 

Przesuwny aluminiowy mostek ręczny

Przesuwny aluminiowy mostek ręczny 

Jedną z zalet mostków aluminiowych ręcznych jest łatwy sposób montażu. Są one dostarczane z bocznymi szynami przesuwnymi w 2 wersjach 2400 mm lub 3000 mm.
 

TYP 1

Szczegóły:

- nadawanie pozycji za pomocą elastycznej linki
umieszczonej z boku,
- urządzenie blokujące gdy mostek w pozycji pionowej
(zgodnie z EN 1398),
- mechaniczny system kotwiczenia.

 

Nośność 4000 kg

Szer. Dł. Waga (kg) Zakres pracy +/-
1100 550 20 70/70
1100 750 26 100/100
1100 950 32 125/125
1650 550 30 70/70
1650 750 34 100/100
1650 950 38 125/125
2000 550 36 70/70
2000 750 45 100/100

Wymiary w mm

 

Nośność 6000 kg

Szer. Dł. Waga (kg) Zakres pracy +/-
1100 500 25 70/70
1100 750 35 100/100
1100 1000 45 125/125
1650 500 37 70/70
1650 750 48 100/100

 

 

 

 

 

TYP 2

Szczegóły:
 
- wyciskane aluminium o nośności 4000 kg,
- antypoślizgowa powierzchniowa,
- szybsze przesuwanie dzięki systemowi łożyskowanej szyny,
- łatwe nadawania pozycji za pomocą elastyczne liny,
- urządzenie blokujące mostek w pozycji pionowej.
 

Nośność 4000 kg

Szerokość Długość Waga (kg) Zakres pracy +/-
1650 400 42 50/50
1650 600 55 75/75
1650 800 68 100/100
2000 400 58 50/50
2000 600 65 200/180

Wymiary w mm

 

TYP 3

Aluminiowy manualny mostek z łożyskowanym systemem ślizgowym oraz sprężyną gazową.

Detale:
- antypoślizgowa powierzchnia aluminiowa o nośności 5000 kg,
- gazowa sprężyna ułatwiająća obsługe mostka, 
- łatwe przesuwanie dzięki systemowi łożysk kulkowych na         szynach,
- sztywny stalowy uchwyt do obsługi,
- mechaniczne urządzenie blokujące w pozycji pionowej.

 

 

Szerokość Długość Waga (kg) Zakres pracy +/-
1650 1200 70 150/150
1650 1600 80 200/200
1650 2000 110 250/250
2000 1200 90 150/150
2000 1600 105 200/200
2000 2000 125 250/250

Wymiary w mm

 

Szyny do mostków przeładunkowych ręcznych

Szyny do mostków przeładunkowych ręcznych

Szyny do przesuwnych mostków mają naprawdę łatwą i szybką procedurę instalacji.
Dostępne są w 2 głównych wersjach:
- tradycyjna szyna stalowa mają być spawana do wcześniej zabetonowaych kotew,
- innowacyjna szyna aluminiowa może być łatwo mocowana za pomocą śrub bezpośrednio do betonu.
 
Szyny stalowe są dostępne w wymiarze 3000 mm, podczas gdy szyny aluminiowe mogą być dostarczane w wymiarze 2400 mm lub 3000 mm.

SZYNY STALOWE

Dla mostków Typu 1 Dla mostków Typu 2 i 3

SZYNY ALUMINIOWE

Dla mostków Typu 1 Dla mostków Typu 2 i 3

 

Mostki przeładunkowe stalowe sprężynowe

 

Mostki stalowe sprężynowe

Pozwalają na prowadzenie przeładunku przy dużych różnicach wysokości pomiędzy podłogą samochodu, a magazynem. Nośność wynosi 4 tony, różnica wysokości (+/-) do 195 mm.

 

Mostki stalowe sprężynowe

Wszystkie modele są dostępne w wersji stacjonarnej lub przesuwnej. Bezobsługowy system sprężyn pozwala na operowanie tylko przez jedną osobę, nawet przy modelach z wyższą nośnością. Automatyczny zamek, zatrzymuje mostek w bezpiecznej pozycji, kiedy nie jest używany, zapobiegając niezamie- rzonemu odpadnięciu.

Zapraszamy do obejrzenia innych naszych systemów przeładunkowych

 

Uszczelnienia przeładunkowe

Uszczelnienia przeładunkowe Global System posiadają estetyczny wygląd i są produkowane z wysokiej jakości trwałych materiałów. Są łatwe w instalacji i utrzymaniu.

Uszczelnienie przeładunkowe klapowe

Uszczelnienie przeładunkowe klapowe może być użyte przy szerokim zakresie wysokości i szerokości pojazdów. Zapewnia ono pionową hermetyczność pomiędzy klapami uszczelnienia, a pojazdem. Dlatego też temperatura wewnętrzna jest docelowo kontrolowana, co powoduje zmniejszenie zużycia energii w optymalnych warunkach pracy.

Uszczelnienia przeładunkowe klapowe występują  w wielu różnych typowych i nietypowych rozmiarach z szeroką gamą opcji nietypowych. Uszczelnienia przeładunkowe Global System wykonane są z ocynkowanych galwanicznie profili stalowych, oraz trwałego tworzywa PCV o gr. 3 mm z podwójna przekładka stabilizującą.

Uszczelnienia przeładunkowe poduszkowe

Tego typu uszczelnienia najlepiej sprawdzają się przy pracy z pojazdami, które nie wykazują dużych różnic w wymiarach, jak np. specjalna flota pojazdów. Poduszki doszczelniające zapewniają najefektywniejsze uszczelnienie i izolację.

Uszczelnienia przeładunkowe poduszkowe dostępne są w wielu rozmiarach (głębokość – szerokość), kolorach i opcjach. Górna poduszka doszczelniająca może być regulowana ręcznie lub automatycznie.

W przypadku ekstremalnego wykorzystania Global System rekomenduje użycie wzmocnionych bocznych poduszek uszczelniających. Wzmocnienie takie składa się z nałożonych na całej wysokości zbrojonych płyt, które zwiększają ich żywotność i trwałość.

Uszczelnienie
przeładunkowe
klapowe typ standard

 

Uszczelnienie
przeładunkowe
poduszkowe

Uszczelnienie
przeładunkowe
pneumatyczne

Uszczelnienie
przeładunkowe
klapowe typ standard
  Uszczelnienie
przeładunkowe
poduszkowe
Uszczelnienie
przeładunkowe
pneumatyczne

Uszczelnienia przeładunkowe pneumatyczne

Uszczelnienia pneumatyczne są najbardziej wydajnymi trwałymi uszczelnieniami dla doków przeładunkowych. Dostosowują się szczególnie dobrze do różnych rozmiarów pojazdów. Tego typu uszczelnienia ze względu na oszczędność energii, często używane są w mroźniach i chłodniach. Global System wybiera zawsze najlepsze materiały na boczne i górne płyty, okładziny boczne i podzespoły elektryczne.

 

Uszczelnienie przeładunkowe skrętne

Uszczelninie (śluzy) przeładunkowe skrętne stosujemy, gdy przy magazynie znajduje się wąski plac manewrowy, który uniemożliwia prostopadły podjazd samochodu dostawczego bo bramy.

Śluzy uszczelniające skretne dodatkowo zapewniają:

- dużą oszczędnośc powierzchni placu przeładunkowego, gdyz po zakończeniu prac przeładunkowych uszczelninie mozna złożyć, tworząc w ten sposób swobodną droge przejazdu,

- jezdna konstrukcja umożliwia łatwy manewr  śluzą,

- mozliwość składania w lewa lub prawą stronę.

 

 

Dostawiane stanowiska przeładunkowe

Dostawiane stanowiska przeładunkowe

Dostawiane stanowiska przeładunkowe umiejscowione są z przodu budynku przez co są bardzo opłacalne przez oszczędność drogiej wewnętrznej powierzchni magazynowej. Dzięki nim bramy zamykają się do podłogi budynku, przez co gwarantują pełną izolację budynku. Koncepcja modularna domków przeładunkowych Global System jest odpowiednia dla każdej nietypowej i specyficznej sytuacji. Konstrukcja dostawianych stanowisk przeładunkowych przewidziana jest jako pojedyncza lub złożona z wielu stanowisk z okładziną z blachy nieizolowanej lub paneli z płyty warstwowej izolowanej.

 

Dostawiane stanowisko przeładunkowe
 z uszczelnieniem przeładunkowym klapowym - konstrukcja Dostawiane stanowisko przeładunkowe
 z uszczelnieniem przeładunkowym
pneumatycznym – konstrukcja zabudowana
Dostawiane stanowisko przeładunkowe
z uszczelnieniem przeładunkowym klapowym -
konstrukcja
Dostawiane stanowisko przeładunkowe
z uszczelnieniem przeładunkowym
pneumatycznym – konstrukcja zabudowana
Dostawiane stanowisko przeładunkowe
 z uszczelnieniem przeładunkowym klapowym –
konstrukcja pod kątem Dostawiane stanowisko przeładunkowe ISO
 z uszczelnieniem przeładunkowym pneumatycznym
 i bramą segmentową – konstrukcja zabudowana
Dostawiane stanowisko przeładunkowe
z uszczelnieniem przeładunkowym klapowym –
konstrukcja pod kątem
Dostawiane stanowisko przeładunkowe ISO
z uszczelnieniem przeładunkowym pneumatycznym
i bramą segmentową – konstrukcja zabudowana
Dostawiane stanowiska przeładunkowe
 z uszczelnieniami przeładunkowymi klapowymi - konstrukcja zabudowana powiązana Platforma załadowcza z rampą przeładunkową
Dostawiane stanowiska przeładunkowe
z uszczelnieniami przeładunkowymi klapowymi -
konstrukcja zabudowana powiązana
Platforma załadowcza z rampą przeładunkową

Akcesoria

 

Odboje gumowe

Odboje tego typu wykonane są z trwałego materiału bez zawartości szkodliwych substancji. Te mocne odboje cechują się wysoką trwałością i są przyjazne środowisku. Odboje polietylenowe

 

Odboje gumowe, pionowe i ruchome

Odboje gumowe, pionowe i ruchome przeznaczone są do dodatkowej ochrony czoła doku załadunkowego i poruszają się w górę i w dół razem z ruchem pojazdu podczas przeładunku. Montowane są z opcjonalną konsolą montażową.

Odboje gumowe, pionowe i ruchome

Płytka ochronna do odbojów

Stal galwanizowana (t=10 mm) chronifrontową część odboju gumowego przed  ścieraniem  Płyta  ochronna dla odbojów 520x250x100 mm.

 

PŁYTKA OCHRONNA DLA ODBOJÓW

 

Odboje wzmocnione i sprężynowe

Trwale wzmocnione i ruchome w pionie odboje sprężynowe są odpowiednie w sytuacjach intensywnego użycia doków załadunkowych, poruszają się w górę i w dół, zgodnie z ruchem pojazdu podczas przeładunku.

Odboje wzmocnione i sprężynowe

 

 

 

 

Naprowadzacze pojazdu

Ocynkowane naprowadzacze pojazdu gwarantują prawidłową pozycję pojazdu względem doku. Specjalnie rekomendowane dla doków szerokich lub dla doków z uszczelnieniami poduszkowymi lub pneumatycznymi.

Naprowadzacze pojazdu

 

Uszczelnienia narożnikowe

Uszczelnienia narożnikowe są używane łącznie z uszczelnieniami przeładunkowymi klapowymi. Przyczynia się do poprawienia środowiska pracy pracowników oraz ochrony towarów przy jednoczesnych oszczędzaniu energii, zapewniając lepszą izolację.

Uszczelnienia narożnikowe

 

 

Kliny pod koła

Kliny pod koła umieszczone pod przednimi kołami pojazdu zwiększają bezpieczeństwo podczas procesu załadunku i rozładunku. Niektóre typy klinów mogą być podłączone z panelem sterowania rampy przeładunkowej, bramy i/lub światłami ruchu (na zewnątrz) lub lampami sygnalizacyjnymi (wewnątrz).

Kliny pod koła

Klapa uszczelniająca dok

Klapa uszczelniająca zamyka otwór pod spodem rampy przeładunkowej, służący do wsunięcia klapy przeładunkowej samochodu dokującego, chroniąc ją przed wiatrem i kurzem.

Klapa uszczelniająca dok

 

 

Copyrights © 2016 globalsystem.com.pl
Mapa strony | tel. +48 18 440 75 52 | biuro@globalsystem.com.pl
Realizacja:  Intellect